Klubbinformation:

Yoga:
Stina Nilsson

Om medlemsavgift:

Medlemsavgiften skall betalas senast efter det att man "provat" träningen 4 ggr.
Det finns alltid ett utrymme för en senare inbetalning men då ska detta bestämmas med din instruktör!

2012 gäller dessa avgifter:
Knatte (upp till 9 år) 350:-/termin
Barn (9-14 år) 350:-/termin
Vuxen 650:-/termin
Om man vill kan man bli Stödmedlem för 100:- per termin.

I medlemskapet ingår en försäkring (dock inte om man tränar och betalar per gång)
Medlemsavgiften betalas in på pg: 46 38 18-5 Glöm inte att ange namn samt träningsgrupp på talongen eller om du betalar via internet.

Nyheter:

DUOLÄGER FÖR BARN INSTÄLLT!

Tyvärr alldeles för få anmälda till lägret medför att det tyvärr får ställas in!
Vi återkommer och försöker igen!

VÄLKOMNA PÅ DUOLÄGER!

Helgen 13-14 oktober arrangerar vi Duo-läger för barn. Platsen blir vår egen dojo här i Borgholm. Instruktörer: Svenska Mästarparet i Duo; John Gustavsson och Caroline Järdmo.
För mer information läs här:

SUCCÉ PÅ OLYMPIC DAY:

2012-09-17:
I fredags deltog Borgholms Budoklubb på Olympic Day på Borgholms Idrottsplats. Nära 200 elever mellan årskurs tre och sex fick prova på Ju Jutsu. Trots blåst och hot om regn var det glada miner och ett väldigt intresse för Ju Jutsu. Idag hoppas vi på kvittot på klubben engagemang i form av nya medlemmar!

OLYMPIC DAY:

Den 14 september medverkar Borgholms Budoklubb på Olympic Day, en dag fylld av prova-på-aktiviteter.

Höstterminen 2012:

Vecka 37 startar höstterminens träningar. För samtliga tider se länken till vänster.
OBS! Medlemsavgifterna har höjts fr o m höstterminen (se till vänster).

Nyheter för terminen är:

På torsdagar gör vi ett försök med en barngrupp där du som förälder även kan vara med och prova på Ju Jutsu. Barnträningen i boxning flyttas till lördagar. Vi utvidgar även vårt utbud med Karate på söndagar.
På tisdagar kommer det att finnas ett Yogapass, är du intresserad kontakta Stina.
Välkommen till en ny termin!

Terminsstart 2012:

Måndagen den 16 januari kör vi igång vårterminens träning. Samma tider som förra året.
Välkomna!

Gradering & Avslutning Ht 2011:

Den 5/12 är det dags för gradering och terminsavslutning har vi vecka 50.

Vi var 8 Jutsukas från Borgholm med på årets Monemberläger i Kalmar. Två dagars bra och intensiv träning. Tack alla ni barn som var med och föräldrar som körde. /Johan

Bilder från graderingar:

Eftersom allt inte får plats här under nyheter kommer nya bilder att läggas ut under länken "Galleri".

Av samma orsak kommer också "gamla nyheter" att få en egen plats så att det här endast är de senaste.

Här finner du
"Gamla Nyheter"